SKI deltager på regionsmøderne i maj hvor de forbereder os til NIS2 og fortæller om sikkerhed i SKI aftalerne. 
Da det ikke var muligt for SKI at deltage på Regionsmødet i Hovedstaden (den 22/5), inviterer de til møde den 9/5 i SKI huset kl. 10.30 -12.30 (Mødet er inkl. frokost)

Deltagelse er gratis og der er ikke begrænsninger på antal deltagere pr. kommune. 

Tilmelding senest den 6/5 af hensyn til bestilling af forplejning. 

Program
Nyt fra SKI (kort) på IT-siden
-02.14 It-konsulenter
-02.19 Optimeringen af DIS udgaven er lanceret (sidste uge!)
-02.07 IOT fokus planlagt (jf. stigende efterspørgsel på Internet of Things, dvs. eks. måleenheder i kommunerne etc.)
v. Lars Grelck, SKI (15 min.)

Sikkerhed og NIS2 i IT-aftalerne
Indlæg og drøftelse med SKI om deres fokus og igangsatte udvikling af nyt sikkerhedsparadigme for kommende SKI aftaler, ift. understøttelse af kommunernes cybersikkerhed og NIS2 
v. Annette Pedersen, SKI (30-45 min.)

Om arrangementet

9. maj 2025

09.00 - 13.00