Den 22. maj afholdes regionsmøde i Aalborg kommune og programmet er nu klart.

På mødet kan du bl.a. høre om Aalborgs arbejde med ny digitaliseringsstrategi og samarbejdet i det nordjyske mellem 11 kommuner, og så deltager Rasmus Vedel fra KOMBIT via TEAMS og giver en status på det fælleskommunale cyberværn.

Sidste frist for tilmelding er den 17. maj.

Om arrangementet

22. maj 2024

10.00 - 15.00