Opret konto

Anmod via email

Ønsker du en bruger og adgang til intranet, forum, nyhedsbreve mm., skal du udfylde nedenstående formular. Det er kun ansatte i medlemskommuner som kan få en bruger og adgang til sitet. Det er vigtigt at du bruger din mail med kommunens domæne, da dette er vores garanti for din tilknytning til en medlemskommune. Efter at vi har modtaget formularen bliver din bruger aktiveret af administratoren og du vil blive kontaktet, når du har adgang til sitet. En medlemskommune kan have et ubegrænset antal brugere. Er din kommune ikke medlem af KITA og ønsker du adgang til sitet skal du kontakte Kit@ på mail@itchefer.dk med henblik på indmeldelse.

En gyldig e-mail-adresse. Alle e-mails fra systemet sendes til denne adresse. E-mail-adressen bliver ikke offentliggjort og bruges kun hvis du ønsker at modtage en ny adgangskode eller hvis du ønsker at få bestemte notifikationer via e-mail.
Skriv dit fulde navn, dette vil være det brugernavn du senere skal brug til at logge ind med. Navnet må gerne indeholde mellemrum.
Har du en bruger allerede? Log ind
CAPTCHA
14 + 4 =
Løs dette simple matematik problem og skriv resultatet.