Ønsker du en bruger og adgang til vores intranet, skal du udfylde nedenstående formular.
Det er kun ansatte i medlemskommuner som kan få en bruger og adgang til sitet. Det er vigtigt at du bruger din mail med kommunens domæne, da dette er vores garanti for din tilknytning til en medlemskommune.
Efter at vi har modtaget anmodningen, bliver din bruger aktiveret af administratoren og du vil blive kontaktet, når du har adgang til sitet.
En medlemskommune kan have et ubegrænset antal brugere.
Er din kommune ikke medlem af KITA og ønsker du adgang til sitet, skal du kontakte os på mail@itchefer.dk med henblik på indmeldelse.