Den 6. november afholdes regionsmøde på rådhuset i København.

På mødet kan du bl.a. høre Ken Ringsig fortælle om PA Analysen (potentiale ved fælleskommunal drift), Lars Møller Sørensen og Jan Jansen vil orientere om ny flytteløsning og Københavns Kommune vil løfte sløret for hvad der arbejdet med i vores Hovedstads Kommune.

Da Kaja Jacobsen har valgt ikke at genopstille til bestyrelsen, skal der afholdes valg på mødet.
Mikkel Arp (suppleant til posten) modtager valg.


Som bestyrelsesmedlem indkaldes man til 10-11 bestyrelsesmøder årligt. Møderne ligger i København, på Fyn, i Kolding og online.
Opgaverne er b.la.:
–    At deltage i repræsentation og interessevaretagelse ift. SKI, KOMBIT, KL m.m.
–    At være med til at planlægge arrangementer som f.eks. konferencer og temadage
 

Af hensyn til bestilling af forplejning er tilmeldingsfristen den 30/10.

Bemærk at tilmelding skal foregå på arrangementet på itchefer.dk – det er ikke nok at acceptere indkaldelsen.

Om arrangementet

6. november 2024

10.00 - 16.00