Den 14. november afholdes regionsmøde for Syddanmark på rådhuset i Esbjerg.
På mødet kan du bl.a. høre Ken Ringsig fortælle om PA Analysen (potentiale ved fælleskommunal drift) og Niels fra Esbjerg vil fortælle om deres Idm og ESDH løsning.
Af hensyn til bestilling af forplejning er tilmeldingsfristen den 8/11
Bemærk at tilmelding skal foregå på arrangementet på itchefer.dk – det er ikke nok at acceptere indkaldelsen.
Om arrangementet
14. november 2024
10.00 - 15.00