KOMBIT: Nye udbud giver kommunerne mere for pengene
Over de næste år vil KOMBIT’s nye udbudsstrategi, hvor man skiller drift og udvikling af kommunale it-systemer i to separate udbud, give kommunerne mere værdi, vurderer Poul Ditlev Christiansen, CMO i KOMBIT. Blandt andet fordi applikationerne i højere grad vil blive løbende opdateret, så kommunerne ikke skal bruge så mange ressourcer som hidtil på opdateringer, fortæller han i dette interview.